Deklaracja dostępności
![]() | Wizyt dziś | 136 |
![]() | Wizyt wczoraj | 1838 |
![]() | W tym miesiącu | 33316 |
![]() | Ogółem od 12 08 2009 | 5274216 |
Praca UM w 2021 rokuRok 2020 dobiega końca, dlatego już teraz podajemy informacje dotyczące pracy UM Chełm w nadchodzącym, 2021 roku. Załatwianie spraw urzędowych, tak jak do tej pory, odbywać się będzie w trybie komunikacji pocztowej, elektronicznej (poczta tradycyjna, e-mail, ePUAP) oraz telefonicznej. Alternatywnie interesanci mogą jednak: - w godzinach pracy Urzędu wrzucić dokumenty do urn wystawionych w budynkach Urzędu Miasta Chełm przy: ul. Lubelskiej 65, ul. Pocztowej 50 (Urząd Stanu Cywilnego), ul. Mickiewicza 32a (Wydział Gospodarki Odpadami Komunalnymi), ul. Obłońskiej 20. Dokumenty należy wrzucać do urn w zamkniętej kopercie opisanej nazwą Departamentu/Wydziału oraz numerem telefonu, celem sprawnej komunikacji z wnioskodawcą. - złożyć dokumenty w Referacie Obsługi Interesantów usytuowanym na parterze budynku przy ul. Lubelskiej 65. Bezpośrednia obsługa interesantów odbywa się wyłącznie w określonych przypadkach i w wyznaczonych do tego miejscach: URZĄD MIASTA CHEŁM (hol budynku przy ul. Lubelskiej 65) - świadczenia usług komunalnych, - administracja architektoniczno-budowlana, - ochrona środowiska, - sprawy związane z infrastrukturą telekomunikacyjną, - czynności związane z wnioskami o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, - obrót nieruchomościami, - zgłoszenia nieruchomości do opodatkowania oraz sprawy związane z wezwaniem organu podatkowego. URZĄD STANU CYWILNEGO (ul. Pocztowa 50) - rejestracja stanu cywilnego, - ewidencja ludności i dowodów osobistych. WYDZIAŁ SPRAW SPOŁECZNYCH (ul. Obłońska 20) - sprawy dotyczące pomocy społecznej. WYDZIAŁ KOMUNIKACJI (ul. Lubelska 63) - wydawanie praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych, - w zakresie rejestracji pojazdu i wymiany dowodu rejestracyjnego obowiązuje telefoniczne umawianie interesantów na wizytę w Wydziale Komunikacji, nr telefonu: 82- 565-39-84, 82-565-23-23. Mieszkańcy w tym zakresie przyjmowani są co 10-15 min, - w innych sprawach interesanci, w tym również w zakresie praw jazdy i zgłoszenia sprzedaży/wyrejestrowania, czasowego wycofania pojazdu z ruchu, obsługiwani są na bieżąco. WYDZIAŁ GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI (ul. Mickiewicza 32a) - w sprawach związanych z gospodarką odpadami komunalnymi. W wyjątkowych przypadkach komórki organizacyjne Urzędu realizują bezpośrednią obsługę interesantów wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty. Przypominamy również, że w przypadku niektórych Departamentów UM Chełm możliwa jest rozmowa online z urzędnikiem za pomocą programu e-Doradca. Więcej w linku https://www.facebook.com/chelmpl/posts/3854101517934316 Wykaz numerów telefonów oraz więcej informacji dotyczących ograniczeń, w tym szczegółowy wykaz spraw do załatwienia w trybie obsługi bezpośredniej, są dostępne na stronie internetowej www.chelm.pl. Urząd Miasta Chełm będzie otwarty w godzinach: - poniedziałek, środa-piątek godz. 7:30-15:30 - wtorek godz. 8:30-16:30 Wyjątkiem jest Urząd Stanu Cywilnego, który prowadzi obsługę mieszkańców w godzinach: - poniedziałek, środa-piątek godz. 7:30-14.00 - wtorek godz. 8:30-15:00 |